3 dagar, oj?

Haha, har inte bloggat på tre dagar. Gud va skönt det känns att ha tagit en paus! Tagit tag i massor och drömt mej bort till min egna fantasi värld. Gud vad jag önskar att allt kunde vara som där..

Vad har jag gjort dom här dagarna då? Dansat, vart med fina vänner, drömt mej bort, skrattat, vart lycklig osv. Tack Andrea, du är verkligen underbar. Vad skulle jag göra utan dej?
Haha, har funderat en hel del på killar. Den här frågan kom upp i huvudet hela tiden: ''Varför skulle han välja just mej?''. Jag har kommit på ett riktigt bra svar, var bara dej själv, om han inte gillar dej så fine. Det kommer fler killar, hela livet går inte under för han inte vill ha dej. Move on! Men nu är det ju så att min drömkille finns och jag smsar med han just nu, gaaaaah!

Iaf, nu ska jag göra nåt helt annat, tänkte äta lite glass som min lillasyster var snäll att fixa när jag och mamma satt och hade ett snack om känslor. Kanske skriver sen? Jag är fett trött så förvänta er ingenting.

Smakprov på vad vi gjort de senaste dagarna... No life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0