1a april

Hej bloggen! Hur är det? Har ni lurat nån än då? ;) Men hoppas ni har haft en bra dag! Klockan är ju redan halv sex. Vart har dagen tagit vägen?

Kom hem för inte så länge sen, drog till fruängen och mötte upp Lea för vi skulle ut och springa. Oj vad vi sprang, right girl? Haha, men vi har så mycket att prata om. Vi skulle nog ha kunnat gå i flera timmar till om det inte varit så kallt. Men vi har iaf bestämt oss för att träna till beachen i sommar! Har tom tagit fram MASSOR med inspiration, för nu ska jag bli smal.

Just nu borde jag egentligen sitta och skriva min praktik dagbok, skulle egentligen gjort det i fredags men hängde ju med gänget så näe. Men nu MÅSTE jag orka. Jag mår som en jag vet inte vad, jag orkar inte. Har någon sorts av hormonryck eller nåt. Jag satt och tänkte lite när vi åt och helt plötsligt så börjar jag gråta hejdlöst. Jag lovar! Sen när det började lugna ner sej liite så sa jag till mamma att jag skulle se once upon a time klockan sex och då sa hon att det var slut. Haha och mitt svar var helt konstigt, väldigt mycket hormoner inblandade! Men sa iaf att mitt liv var slut för både dubbel liv och once upon a time är slut, och desperate housewives kommer snart ta slut. Tänkte nog på nåt helt annat...

Jag har kommit på att jag har en tendens att skriva jätte långa inlägg som ingen nånsin orkar läsa. Hoppsan, och börjar alltid skriva ännu mer när jag egentligen borde göra nånting helt annat. Men nu så, jag måste börja med min svenska.


HÄR ÄR EN FET LÄNK TILL LEAS BLOGG OCKSÅ!


Kommentarer
Postat av: amanda molander

JAG LÄSTE ALLT!!!!!

2012-04-01 @ 18:00:10
URL: http://amandamolander.blogg.se/
Postat av: Sanna

JAG LÄSTE OCKSÅ ALLT!!!!

Jag har också en tendens att skriva aningen långa inlägg... ;)

2012-04-01 @ 20:46:02
URL: http://sannatyglare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0