Trött? JA!

Nu ska jag gå och lägga mej, behöver det eftersom det inte ska vara så fint vädfer ute och vi ska tydligen ut i skogen och origentera på idrotten? Det e nånting jag INTE tycker e kul, och origentering e en stor del av vårt idrottsbetyg också? Säger bara usch på origentering.. Men har kort dag imorgon så annars e det helt ok. Min älskade smurf Antonia ska med mej hem efter skolan, hon ska hjälpa mej ta massa nya bilder till en ny fiiiin header :D Har verkligen börjat tröttna på min nu, måste ju ha lite nytt nu på hösten eller vad säger ni? ;) Funderar på att byta hela designen. Nån som har lust att hjälpa mej isf? Skulle va hur gulligt som helst! Men nu måste jag vekligen gå och lägga mej typ, vill hinna läsa ut min spännande bok. Snart får jag reda på vem mördaren e :D Kommer tidsinställda inlägg imorn så ni inte blir ledsna också :* Sovgott fina läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0