Känner mej inte bra..

Gick hem från skolan, kände mej inte alls bra. Men nu känns allt helt plötsligt bättre. Vill ärligt till skolan imorn :O Vi har bara fyra lektioner, men ändå! Måste snacka med Antonia också, och måste åka in till stan och lämna tillbaka en tröja.. Hehe, upptagen tjej här! Ååååhh nej, imorgon måste jag plugga också. Sjutton gubbar, vill inte ha franska läxa :( haha idag har jag mest sovit, har läst ut min bok också, yay. Hahah, nu ska jag fortsätta med mitt, kommer bli typ bara nåt inllägg idag. Orkar inget mer ;) Pusspusspuss
På fredag drar jag  ner till Nynäshamn och träffar ACM igen, lite jag saknar dom! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda m

PÅ FREDAG?!?? VILKEN TID? :D <3333333333333

2011-09-06 @ 20:23:55
URL: http://amandamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0