Jag önskar inte att jag kunde pausa livet, jag önskar att jag kunde stoppa det.

Önskar verkligen man kunde atoppa allt när man har det som bäst..! Dagen har iaf varit awesome. tom förhören gick super. Däremot börjar jag bli förkyld, och inte lite heller... Känns som att näsan aldrig vill sluta rinna ;) Drog hem till pappa idag, därför den dåliga uppdateringen. Har haft super hela kvällen med världens bästa släkt :) Lite jag saknat Sammy också, vi snacka om att göra nånting. Men efter jag handlat upp resten av mina födelsedags pengar. Fick 1000 kr, lite glad eller ? Imoegon blir det shopping! Måste köpa en ny tröja och en bh som jag verkligen vill ha. Vi har ju skolfoto på måndag, lite extra snygg måste man vara ;) Nu känner jag mej helt sjuuuukt trött så ska sätta på en film, orkar inte ens tänka. Puss och godnatt, ha det bäst fina bloggläsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0