If two people are meant to be together, eventually they'll find their way back

Har sjuk tråkigt och blev helt plötsligt jätte sugen på att blogga? Har egentligen ingenting att blogga om, men nu ska ni få veta lite grejer om mej rå!
* Jag ska söka juridik till gymnasiet
* Jag kommer inte ihåg hur min vanliga hårfärg ser ut
* Jag skulle dö om inte jag fick uttrycka mej i dansen
* Jag har sjukt mycket kläder, men använder inte ens hälften
* Jag och min mamma har aldrig stått varandra så nära som vi gör nu
* Jag trodde den nya skolan skulle va piss, men den e underbar!
* Jag är kär i världens sötaste person ♥
* Jag avskyr skolans mat, men äter för jag alltid har huvudvärk och det lindrar lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0