Förlåt för no blogging!

Sorry guys men har haft nada tid. Men nu e jag egentligen hemma :D Hart haft en super bra helg men väligt mycket skratt.
I fredags åkte jag till Nynäs direkt efter skolan, mötte upp Cicci och Mikkiz och gick hem och ''bakade''. Vi gjorde typ muffins smet och sen åt vi den :D Sen gick vi ut och satte oss och typ glodde för Tommy skulle komma och hämta oss med bilen. Vi åkte till Ica och köpte mys och hyrde ''terror på elm street''. Det e typ en av dom läskigaste filmer jag sett! Men sen gick vi och käka pizza, blev massa kvar så vi tog med oss det i en kartong. Sen fick vi en random idé att vi skulle upp på taket. Så vi tog brandstegen upp på taket på Svanis matsal. Det va friskis och svettis där samma tid också, vem ser vi inte då? Jo Marlene min förra mentor! Vi fick panik typ så vi va tvungna att ta oss ner på något sätt. Vi gick ner på något tak lite längre ner. Cicci och Mikkiz gick ner utan problem men jag tveka. Så til slut ramla jag.. Mina tights gick sönder, fslog i rumpan, kinden och foten.. Heheh, klumpig som man e liksom ;) Sen bara chilla vi, drog hem till Cicci, kolla film, gick en promenad osv. Riktigt mycigt hade vi iaf :D

Idag vaknade vi typ halv elva, vi fick ny gräddade våfflor till frukost :D Sen bara chilla vi, Mikkis drog hem och jag och Cicci drog till Ica och lämna tillbaka film. Vi fick nåt ryck och köpte dricka och lite godis. Jag köpte min älskade hello kitty dricka (♥) och lite godis. Efter det satt jag och vänta på bussen.. När jag äntligen satt på tåget fick jag ett till ryck om att åka in till stan och shoppa lite. Köpte dock ingenting förutom en vanilj latte. Nu ligger jag och kollar film med familjen. Ska vara lite social.
Försöker uppdtera senare, nu kommer lite bilder, puss!



Finisar
Sådär sjukt fin.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0