Dag 8-Ett ögonblick.

Fattar inte den här grejen med ''ett ögonblick''. Men tror dom menar typ en grej som hänt som man minns eller nånting. Kan iaf berätta lite om när jag kysste världens finaste kille för första gången.
Det var så att vi typ hade snackat ett tag och bestämde oss för att träffas en lördag efter en av hans matcher. Vi skulle vara hos honom. Vi hade också bestämt att vi skulle titta på film. Under filmen låg han och höll om mej. Och sen bara från ingenstans tittade jag upp i hans ögon och kysste honom. Det var en ganska random kyss men den bästa jag någonsin fått i hela mitt liv. Det var ett av dom lyckligaste ögonblicken i hela mitt liv alltså. ♥

Kommentarer
Postat av: amanda m

DU HAR INTE AAAAAAAALLS SKRIVIT OM MIG :(

2011-09-25 @ 19:50:57
URL: http://amandamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0