Busy, busy women!

Hahaha, har inte haft någon tid alls för bloggen. Får nästan ångest när det händer :( Men den här dagen har vart sjukt grym iaf för er som bryr er. Jag e riktigt sugen på konfirmation nu, fast det var lite svårt att hålla sej för skratt ibland ;) Vi gjorde nattvarden, e det bara jag som tycker deras bröd smakar papper? USCH, har dom inte ens råd med riktigt bröd tycker jag dom inte ska ha :( Iaf efter allt det där med prat från prästen gick vi och  fika, mums. Vi satt där och snacka massor med skit osv. Spela kort gjorde vi också, som vanligt ;) Sen kom rosa tofflor och spela, hahahah dog lite. Sen kom 5th avenue! OMG säger jag bara, jag e typ kär i bandets ena gitarrist? Fast han va fem cm från att slå mej i huvet med gitarren, hehe. Han va typ helt galen men iaf liksom! Kom hem för typ 40 minuter sen, e helt slut. Har lust att bara lägga mej i sängen och sova i ett år men icke sa nicke. Måste packa inför imorn, då vi har origenterings dag. Det e en av de grejerna jag hatar.. Fast får sovmorgon och sluta tidigare, det e en positiv sak iaf. Mitt rum ser ut som kaos också, måste städa. Och en annan grej jag måste göra e att bestämma mej vilken grupp jag ska gå i på konfirmationen. Ska jag gå intensiv eller veckogrupp? Kan verkligen bestämma mej :( Måste göra det där med dagarna också, glömde göra igår så idag blir dte två :D Hehe, pusssss på er.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Hej! Om jag vinner en tävling så kommer jag lotta ut en valfri vara på bubbleroom, vill du hjälpa mig samt få förtur i utlottningen? Klicka på bilderna i detta inlägget och kommentera när det är gjort! http://mmeeli.se/2011/september/klicka-pa-bilderna.html



Hoppas du vill hjälpa mig! :D

2011-09-29 @ 09:51:35
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0