Baby om det ändå var så enkelt..

Hemma hos pappa nu! Ärligt, dagen har varit awesome! Bara det att Davide sprang iväg med min mobil och jag fick den inte på två timmar :( Han fick ändå inte upp den, FAIL. Men efter skolan mötte jag  up min lillasyster i Häågerstensåsen. Vi drog hem och fixa det sista för att sedan bege oss in mot gamla stan för att möta farmor! vi gick och satte os på wayne's coffe, as usual when i'm in town.. Hittade en jacka på stan, wihooo. Nu har jag äntligen vinterjacka :D Visar er imorn! Tror pappa tagit it minneskortet till kameran bara för jag inte ska slösa massa  batterier, om han gjort det e han dum :(Annars får det bli dålig mobil bild som vanligt ;) Men hahaha, vi skulle äta på någon resturang som hette Peppar vid s:t eriksplan och jag gillade den verkligen inte (!) så satt och tjura hela måltiden :( Va jätte högljutt där också så fick väääääärldens huvudvärk, blöö. Men nu e allt toppen, jag e jätte glad. Har absolut ingen anledning att va dte men iaf :O Har ju såna sjuka humörsvängningar, nån som märkt det ? ;) Näe men den här veckan har vart ett helvetem, känns så sjukt bra att den e över och man kan ta en vila hemma i Eskilstuna och lämhna stockholm för en liten stund. Men saknar alla fina vänenr redan :( IMorgon ska tydligen pappa på fest så då har Carro, jag och Moa bestämt oss för att ha världens bästa tjejkväll! VI ska göra ansiktsmask, maikyr och pedikyr :D Tror det kommer bli sjukt nice, nånting jag verkligen längtar efter! Jag hara lltid haft jätte fin hy, men nu syns det att jag verkligen börjat komma upp i puberteten. Vet ni varför? Jo, jag har börjat få finnar :( Måstee börjat hand om min hy bättre, slarvar nånting rejält, tvättar den inte ens varje kväll? SLår vad om att ingen orkar läsa hela den här texten, haha xD Men nu ska jag göra nånting vettigt, tex lyssna ännu mer på Andre Zuniga, han gör idol sevärt iår! I LOOOOVE HIM! Puss babes


Kommentarer
Postat av: SARA

JAG LÄSTE :D <3

2011-09-24 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0