Ångest!

Förlåt bloggen, förlåtförlåtförlåt för jag inte bloggat. Jag har dator förbud så kan inte göra det från datorn :( har iaf världens ångest över det, bara så ni vet.. Har haft mycket att göra också, skolan går före <3 i måndags va det orientering, vi kom i mål fyra jag och Antonia. Känner mej väldigt stolt :) i tisdags åkte jag med Sara till Skärholmen, fikade lite och hittade verkligen världens finaste tröja! :) igår va det bara att ta det lugnt hemma och plugga till matteprovet som vi hade idag -.- aa och nu e jag med Sara, vi sitter på ett berg.. Vi har träning idag vid halv sju, så vi ska äta hos mej och sånt innan :) det här blir typ det enda inlägget idag, men det e för jag inte har någon täckning i mitt rum så kan inte blogga därifrån.. Bara så ni vet :D ni får ha det bäst så ska jag försöka uppdatera när jag kan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0