Åh va roligt med plugg, NOT

Jag måste plugga, ligger efter med läxorna nu. Haha.. Så mycket Annie! Har franska förhör imorn, på fredag har jag engelska förhör och SO prov. OMG. Måste iaf komma igång. Imorn hinner jag inte mycket, har dans till halv 8 och ska va med Sara imorn innan. SÅDÄR LITE TAGGAD PÅ TRÄNINGAR IGEN! Saknar dansen något enormt så ska bli grymt. Nu sitter jag och halvt taggar med'' Elektropop'' ch franska böcker, hehe. Mer update sen! Puss ♥
Juste Amanda fråga när jag kommer till Nynäs på fredag. Kommer efter två nån gång :D
Bara jag som inte kan sluta lyssna?!

Kommentarer
Postat av: michelle

DEN ÄR BÄST!!!! ::DD:D:D:D:D:D: Fast alla blir irriterade på mig när jag går runt och sjunger den hela tiden :(

2011-09-07 @ 23:08:50
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0