Ååååh

Jag blir så sjukt lack på människor som ska hålla på och trycka ner en. Förstår dom inte att man mår dåligt av det?
Jag ska börja köra mitt eget race och inte bry mej. Dom ska inte få mej att gråta mer, jag klarar allt jag vill.

Hur e det sötnosar? Själv e det väl lite sådär, har ont överallt, mest i huvudet :/ Ska lägga mej framför tvn och sen plugga, har idrotts prov imorn och franska förhör. Skönt att ingen av oss kunde va idag heller, tror inte jag skulle pallat :O Innan jag gör allt det där ska jag äta nånting tror jag, det brukar oftast hjälpa mot min ständiga huvudvärk. Visste ni att jag ALLTID har huvudvärk mer eller mindre? ;)  Uppdaterar senare pusspusspuss
Annan bild från igår!

Kommentarer
Postat av: Marcus

RökarN

2011-09-14 @ 16:12:10
Postat av: sara

bry dig inte gumman, han är bara en iditot! loveuu <3

2011-09-14 @ 20:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0