There are seven billion people in this world. Don't let one ruin your day.

Dålig  uppdatering eller? JA! Men skolan och kompisarna tar all tid, ni vet jag har ju ett liv ;) Idag efter skolan drog jag med hem till Anna, vi har fotat nya header bilder och så. Så snart kommer det upp en ny header :D Vi gick på promenad och prata om allt mellan himmel och jord, höll på att kissa på mej hela tiden bara för vi skrattade så mycket..
Jag kom precis ur duschen, sitter i min onepiece och myser. Om en halvtimme ska jag se mitt favorit program ''Desperate housewives''.  Slutade jätte spännande förra gången så idag är det äntligen dags att se hur det blir!


Bild från statsmuseet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0