Man blir så trött!

Hej sötisar. Hur har er dag varit? Jag har väl haft bättre typ.. E väldigt irriterad på en viss person men tänker inte ta upp det i bloggen, tycker bara det e riktigt omoget och elakt att göra som den gjorde.. Skolan va seeeg, slutade halv fyra idag. Blöö. Men ska se dte positivt, blev klar med min fina neccesär som jag ska ge till farmor! :) Pratade med henne idag, känner hur mycket jag längtar efter henne och hennes kramar. Jobbigt just nu, men ska försöka va så positiv som möjligt resten av dagen, annars blir ju mamma så sur ;) Har precis ätit och kollat på ''the last song''. Det e verkligen min favorit film, gråter floder varje gång! Ska hoppa in i duschen nu och sen bara lägga mej i sängen läsa troligen. E väldigt trött :/
Tänkte köra med en dagens fråga också.
Vad vill ni har mer av i bloggen? Outfits, tips, citat?  Ni e underbara om ni svarar i en kommentar!


Bjuder lite på mej själv!

Kommentarer
Postat av: Anna

outfit och citat

<33

2011-10-11 @ 15:52:23
URL: http://annajosefiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

outfit och citat

<33

2011-10-11 @ 15:52:57
Postat av: Emma Palmerlund

Bilder om din dag, citat! dina tankar osv <3

2011-10-17 @ 18:22:01
URL: http://palmerlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0