Lonley?

Riktigt jävla äckligt ensam! Klockan är tjugo över tio och alla andra har gått och lagt sej, men jag är inte ens trött? Är jätte taggad över någonting som jag inte ens vet vad det är! Knäpp :) Jag tänker strax ta fram lite glass och strössel till mitt ensamma fredags mys. Ska kolla om dte finns några bra filmer på datorn annars ska jag fan dansa! Jag ska ta i, och fixa en hel koreografi och jag skiter i hur ont min fot gör. Kanske inte har nämnt det i bloggen men i tisdags på idrotten spelade vi fotboll, och grym som jag är lyckades jag vricka foten, AJ (!), och i onsdags lyckades jag stucka den, heheh, bra man är ibland. Men det kan jag leva med alltså! Kommer ha ett asgrymt lov (ska för det mesta vara hos världens bästa farmor!!!!) med massa underbara människor. Tror det kommer bli bättre än det mesta på sista tiden. Men nu hittade jag någon bra låt på spotify som jag vill dansa till. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0