funderingar

Varför visar inte killar sina känslor lika mycket som tjejr? Är det gay på något sätt? NEJ, killar som visar upp sina känslor ch vågar stå för det r modiga. Det är sånt grupptryck. Men varför är det varre grupptryck blanda killarna när det gäller sånt där med känslor?
Och allt det här med utseende fixering, tror ni inte att killar också har dåliga dagar? Men killar kan inte direkt spackla på sej tio kile smink varje morgon som vi tjejer kan. Dom måste stå upp för det och inte låtsas om det fast dom mår psykiskt dåligt av det.
Jag försöker att sätta mej in i en sån bild, men det är svårt. Jag har alltid haft en av mina fina vänners axlar att gråta mot, alltid kunnat sminka mej, alltid haft människor som verkligen försöker rädda mej från mina egna tankar.
Tänk om man inte har någon som finns där för en dag som natt., tänk att se sej i spegeln på morgonen och känna avsmak, avsmak av sej själv.Det finns många  som gör det, jag har aldrig känt så, kan inte ens förstå hur jobbigt det måste vara. Jag tycker ju världen har gått under pga en finne, vad är dte liksom?
INGENTING.


En bild på en av dem dåligaste dagarna i mitt liv. Och vet ni varför?
Jag hade två finnar och saker hade inte blivit som jag ville, skrattar idag...



En av dem bästa dagarna. Jag var med mina fina vänner, solen lyste
och allt var bara allmänt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0