Bra uppdatering? LAURING

Känner att jag e jätte bra på att uppdatera just nu.. Men helt ärligt, har inte  haft irken att säga mej vid en data. Jag har vart med Sara heeeela helgen och vi har haft det bäst.
Idag vaknade vi runt elva men gick inte upp förrän vid tolv. Vi åt, sjöng karaoke och försökte tvinga nån att träffa oss. Vid tre fick vi tag i Nils som skulle t Segeltorps ip. Vi hade inget att göra så vi fixa oss och följde med :)) Men killarna va så dryga så vi gick till Kungens kurva och försökte hitta någon buss som gick till Fruängen. Och nu har jag hamnat här hemma. Mer har vi inte gjort typ.
Vi har bestämt att vi ska shoppa i Liljeholmen imorn. Har hittat en jätte fin ljus rosa tröja på hm. Me wants! Vi ska äta på galna glassen också, längtar liiite alltså! 

Jag e väldigt trött nu faktiskt, ska lägga mej och sitta på svär föräldrarna från helvetet nu. Har inte lite tränings värk heller, från i torsdags?! Hoppas den går bort snart. Puss fina bloggläsare!




TVNÖRD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0