Ångest

Förlåt för jag inte bloggade någonting igår! Men jag hade saker att göra, va inne i stan med skolan, sen åkte jag och mötte Pontus i Älvsjö och vi va typ läänge, sen drog jag mot Fruängen och var med Sara. Vi pratade jätte mycket! Som vanligt alltså.

Idag hade vi schema ändring. Oskönt eller vad ska vi kalla det? Slutade fören timme sen, wihooo. Har ganska mycket att göra idag också. Ska fixa min header, göra en presentation på franska, duscha, fixa naglarna, fixa håret och ta fram morgondagens outfit. Juste, ska kolla runt lite efter skor också. Ska in med Sara och Anna till stan på torsdag och vet exakt vilka skor jag vill ha men inte vart dom finns :)

Uppdaterar mer senare babes. Pusspusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0