Åååååh vilken ångest!!!

Får ångest för jag inte bloggat sen i helgen, förlåt!!! Har det väldigt stressigt och så nu :(
I lördags va det tjej kväll hos Anna. Jag förstår inte hur vi alltid kan ha så kul? :s men vi drog och stor handla i Liljeholmen, för vi skulle göra tacos. När vi kom hem e det ganska logiskt att vi lagade all mat och sen åt upp den :) efter det hade vi ingenting att göra så vi drog ut och sen kom Alex, Emil och Pelle. Vi typ drog runt lite, hade vippan kväll och frös :p typ direkt när vi kommit hem och fixat allt så somna jag. Social brud man e ibland hahhahahah.
Söndag så va jag med brudarna och va ute i vippan typ. på söndagar e man alltid extremt seg you know ;)
Måndag så va det skola, veckans längsta dag.. -.-
Tisdag va som vanligt skola, efter skolan gick jag hem och typ sov, heheh.
Onsdag började åttorna och niorna nio bara för vi har elevens val dagar två dagar. Jag jobbar med hur inredningen såg ut förr i tiden för typ 60 år sedan och idag. Riktigt kul faktiskt!
Idag har vi fortsatt med vår elevens val grej, vi drog till stadsmuseet för inspiration. Vi e snart klara, vi ska bara spela in min berättar röst till bild spelet och så :D nu sitter jag hemma hos sara och chillar, vi ska baka choklad bollar och träna senare ikväll :D imorn drar jag till pappa så i helgen försöker jag fixa något video inlägg :) puss på er så länge fina blogg läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0