You know you're in love when the butterflies never fly away.

Idag drar jag. Äntligen! Saknar farmor, sitter och gråter just nu :( Kommer sitta och gråta glädjetårar när jag är på bussen, iiiii. Men kommer sakna mina fina vänner! Men jag kommer hem på söndag igen :D och på måndag börjar skolan.. men aa, tänk positivt!
Nu måste jag verkligen fixa mej, vet inte vaför men vill få allting klart så jag bara kan ta alla grejer och åka när det är dags. Hade bara tryckt ner alla kläder i väskan igår, men det funkade inte så bra, satte mej på väskan, inte ens då gick den att stänga! Hahaha. Men nu har jag vikt ihop allt och det ser jätte bra ut :)
Men denna morgon ser jag inte så bra ut, och nu ska jag verkligen fixa mej! Btw, laddar över film till min mobil som vi ska titta på, på bussem :D

Pusssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0