WTF..?!

Gjorde ett inlägg igår kväll men det kom tydligen inte upp? :s Hatar mobilblogg! Berättade iaf där att jag inte haft tid för bloggen, har haft världens bästa tjejkväll från söndag till lördag. Vi pratade, åt massa(!) och körde anden i glaset, Vet ni, jag höll på att skita på mej!? Fick  några vettiga svar men några var bara konstiga ;) Igår städade jag rummet också. Sen la jag mej i sängen, tände ljus och tog fram en jätte bra bok och var stolt över mej själv ♥
Idag ska jag träffa A, tänker inte skriva hans namn, hahah ;)  Ska möta honom i Älvsjö om nån timme! Ikväll kanske Sara kommer hit, yay! Men nu måste jag börja fixa mej, heheh. :D Stay tuned!
MOBBMOBBMOBB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0