Wheeey

Vill bara berätta lite vad som har hänt sen igår.

Igår åkte jag in till akuten med buksmärtor, dom trodde det kunde vara magkattar. Dom skickade hem oss och bad oss komma tillbaka .

Imorse så åkte vi tillbaka till Huddinge sjukhus, då kollade dom lite och då skickade dom iväg oss till Astrid Lindgrens barnsjukhus. Där har vi suttit sen elva imorse. Dom misstänkte någonting med blindtarmen, för det var inte förstoppning iaf.. Jag har fastat i ett dyg, blivit stucken på 8 olika ställen i armarna (jag är spruträdd, men nu är jag fan härdad. Är också väääädligt blå), suttit med dropp, gått upp til röntgen (ultraljud), väntat på doktorer, suttit och haft ont osvosv.

Är iaf hemma nu, men mår bajs. Har så ont i magen , vet inte vart jag ska ta vägen alltså. Ska vara tillbaka på Astrid Lindgrens halv nio imorgon bitti om det inte blir värre, då ska vi åka in akut.

Nu vet ni lite varför det inte kommer några inlägg och så! Hoppas ni mår bättre än jag, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0