Trött chey

Fick åka hem igår, dom tror det kan vara någon sorts infektion i tarmarna. För dom såg ju inte blindtarmen på ultraljudet, och jag har inte blivit sämre. Men mår verkligen skit, orkar knappt nånting. Men har fått i mej lite, och har fått lite skolarbete gjort. Men har ingen aptit och mår väldigt illa. Snart kommer Sara, hon är orolig för mej som alla andra :( önskar Gud kom på en mirakel medicin, orkar inte ha ont. Vill ju tillbaka till mitt underbara liv..
Imorgon tror jag anna kommer hit, men nu ska jag göra nånting annat. När jag säger så menar jag glo på tv ;) hare bäst tills jag skriver igen!


Kommentarer
Postat av: Sara ;)

ååhnej, min snygging! <3

2011-11-17 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0