sleepmode, yes

Trött chey just nu, har inga krafter kvar.. Har haft väldigt ont idag, och är såå trött för att jag gått runt och tjurat hela dagen. Det tar ju inte lite  på krafterna liksom?
Sitter iaf och äter nu, vanilj youghurt med frysta hallon i, mums!
Ni tänker väl ''äter hon mellis halv fem?''. Ja, dte gör jag faktiskt :D Slutade för en timme sen, kom hem för en halvtimme sen, sen har jag bara försökt varva ner lite, är så stressad också. Har prov på onsdag men vet inte ens vad dB e? Undra hur det kommer gå.. Är iaf lycklig över en sak i skolan just nu, VI SKA BÖRJA DANSA PÅ IDROTTEN, WOHOO! Förra året fick dom göra egna koreografier, hoppas innerligt att vi också får göra det!

Men iaf, nu ska jag sätta på en film och bara ta det lugnt. Yeah, peaceee.

Ser ut som jah tänker våldta nån, bjuder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0