Orkar inte.

INgen blogglust alls just nu, mår inte heller så bra. Det vill inte ge med sej alls asso :(
Igår blev det inget blogg alls, det va för att jag verkligen försöker förstå det där med algebra. Vad är dte bra för egentligen? Helt onödigt att kunna räkna ut begränsningsytan på en cylinder? Men har iaf prov imorn på det, får la hoppas det går bra :) Har också franska läxa, och so prov den här veckan, blööö. Segt!

Men nu på fredag drar jag till farmor, ÄNTLIGEN. Har saknat henne lite extra mycket när jag legat på sjukhuset ;) SKa också passa min ''lilla'' kusin Elsa, hon är bara sju år men ett halvt huvud kortare..?

Jaja, men nu måste jag plugga. Håller på att skriva en berättelse om en fantasi resa till Paris på franska? Har skrivit tre a4, nu ska jag bara översätta allt också..

Puss!

Juste, tagga utvecklingssamtal klockan fem.. -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0