I'm back on track!

Har vart lite dålig uppdatering dom två sista dagarna, men whatever! Jag hár ett liv, kanske inte alltid det bästa, men jag älskar det! Har träffat världens bästa släkt,, myst galet med min bästa farbror Andreas. Fattar ni hur mycket jag älskar honom? Det är helt fucking obeskrivligt! ♥

Nu ligger jag iaf i sängen, har så hjbvjdbkj ont i magen. Jag har ätit godis och så, och nu gör det sååå ont. För er som inte vet så äter jag någon sorts medicin som troligen ska hjälpa min stackars mage. för er som inte vet vad det är med den så vet jag inte det heller, inte ens doktorerna vet. Proverna visade inget konstigt eller nånting men det vill inte gå över. Det är så fort jag äter nånting, en sorts kramp i magen som inte vill försvinna, håller på att bli galen. Men vad ska man göra? Får leva med det. Men ahr iaf jäklarns ont så ska försöka somna, innan det så ska jag snacka lite mer med Pontus. Om han kan svara den sega människa. -.-


Köpt nya skor, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0