I'm back on track!

Jäkligt dålig uppdatering på sistone va? Jag vet, men har som sagt inte mått så bra. Har fortfarande väldigt ont, men det är tuuusen gånger bättre! Vill verkligen inte tillbaks till sjukhuset...
Men fick åka hem i lördags, då var en chey rackarns lycklig! Men nu har det blivit lite värre igen, ooooooont i magen suger apa. Men livet leker, när man är ung.
Har pratat med Anna om the wave christmas party. Ska nog dra dit, snackade också om att försöka fixa biljetter till avicii den 2 mars, men så kom vi på att vi e på konfirmations läger då, fuck!
Måste plugga som ett djur den här veckan, har både matte och so prov. Orkar verkligen inte just nu!
Men ytterst trevligt att jag inte har nånting annat att göra denna vecka.  Ska försöka göra som min fina vän Amanda och ha en må bra vecka! Kanske kan det hjälpa mej att bli lite piggare efter jag har vart så sjuk (är ju fortfarande sjuk, och hostar, men iaf?!)?
Måste fixa inför imorgon nu, sen blir det en låång härlig dusch!
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda molander

WEEEEEEEEEEY! gör som miiiiiiiiig :D

2011-11-28 @ 21:01:02
URL: http://amandamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0