Friday

Hahaha, gud vad stressad jag har varit dom här senaste dagarna. Skolan tar över hela min mitt liv just nu, så skönt med helg!
Igår var jag med Sara, pluggade arslet av mej med Sara och kollade på min träning.
Jag kan ju inte vara med, mår inte helt ok än. Börjar faktiskt bli sämre, orkar inte.
Men mamma har sagt om att den inte är bra på måndag, ska vi åka in så dom får göra en riktig undersökning och lösa allt :D
Har iaf nyss kommit hem och så. Slutade ganska tidigt, tjugo över tolv. Men satt kvar lite extra och skrev prov. Skrev 6 sidor på på typ två timmar. Hann massor, väldigt nöjd med religons provet.
När jag gått från skolan och precis gått på tuben kom jag på att jag glömt min svenska läxa till måndag i skolan, så det var bara att gå tillbaka.. Så jag, händer ALLTID mig!

Men aa, åker om en kvart och köper buss biljetten till farmor. Om jag får lite tid över kanske jag hinner gå lite på stan ;) På bussen ska jag sitta och plugga, nice fredag.

♥ PEACE LOVE AND UNDERSTANDING! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0