Dag 15 Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.

Bruno Mars-It will rain.
Den här låten är en jag inte kan sluta lyssna på, den får mej att känna mej ganska ensam...

Pitbull-Rain over me.
Haha, har typ lyssnat på den här låten tre gånger, så känner inget för den!

David Guetta-Without you. 
Får mej att tänka på hur det skulle vara utan dej i mitt liv.

Kapten Röd-Ju mer dom spottar.
Den får mej att bli aaaaaarg! HATAR KAPTEN RÖD!!

Sean Paul-Got 2 luv u.
Den betyder jätte mycket, tänker på den personen jag skulle dö för.

Jennifer Lopez-On the floor.
Den betyder dansdansdans!

Taio Cruz-Hangover.
Den betyder feeest

Nause-Made of.
Får mej att känna att man ska stå upp för sej själv, vad som än händer.

Eric Saade-Hearts in the air.
Får mej att känna kärlek och tänka på när jag började i skolan i Fruängen för Anna gick runt och sjöng den hela tiden ;)

Christina Perri-Jar of hearts.
Får mej att känna mej stark men på samma gång ledsen..

Adele-Set fire to the rain.
Får mej att känna, aa... Typ vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0