Chilling billing with my bro Vilgot

Åh vilken lyckad helg, as mysigt att träffa släkten! Igår var jag barnvakt åt mina söta kusiner, eller en var vaken, dom två minsta låg och sov ;) Vi låg och pratade, kollade på film och bara myste i soffan. Jag fick ju nästan tvinga henne i säng, honville absolut inte sova. Gick upp och läste lite för henne, när jag gått kunde man höra henne sova efter bara två minuter. Kände att jag somnade så snabbt jag också!

Idag blev jag väckt av att lilla Vilgot som kom och tände i taket, så söt!
Tänk att jag var ute innan klockan tio också? Har aldrig hänt förut kan jag säga er!
Nu har jag precis ätit, Vilgot sitter och kollar på saltkråkan och jag sitter lite vid datorn.

Åker hem idag vid tre, skönt att komma hem nu.
Nästa vecka är det fullt  upp, måste komma ikapp med skolarbetet, och har prov på någonting som jag inte ens vet vad det är? Go Annie! Måste bestämma med Anna någon dag när vi åker in till stan och handlar julklappar, kanske åker hela gänget tom? Vet redan vad jag ska köpa till Carro, Carros mamma Lena och Carros farmor Berit. Får hoppas dom blir glada! Allt jag köper till dom finns på gamla stans jul marknad, när jag väl är där ska jag kolla upp prao plats på Vapiano!

Peace out!

Hittade snyggaste bildne från när jag fyllde 14, snygg min jag langar va? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0