Wiihooo.

Nu känner jag att jag har varit gyymt dålig på att uppdatera i helgen. Hra ju varit med Cicci hos min pappa i Eskilstuna och vi har haft fullt upp! Egentligen har vi bara chillat och tagit det soft. Vi har pratat och skrattat väldigt mycket. Igår var vi och shoppade. Jag köpte en vit tre kvart ärmad tröja från gina. Jag tyckte den va riktigt snygg! Cicci köpte ett leopard mönstrat linnefrån H&M! Igår drog vi t Sveaplan och köpte ben&jerry's och smällde i oss medans vi tittade på film. Vi hittade The Notebook på pappas dator. Jag rekommenderar dne verkligen! JUst nu håller vi på och gör oss iordning. Vi vaknade vid elva idag... Cicci var tydligen uppe till halv två när jag däcka strax efter tolv. Jag fattar inte hur jag kunde vara så slut i kroppen :O Men iaf vi ska fortsätta lyssna på musik och fixa! oss för idag drar vi hem! Wiihooo! Och imorn e det skola.. Men e faktiskt lite taggad om jag ska erkänna ;) Men tråkigt är det att Mikkiz dissar oss för Kreta..... Slänger in en snygg bild på mej och Cicci också!
PUUUUSS!


Kommentarer
Postat av: Marie | FotoVardags blogg

Fin blogg du har ! :)

2011-05-22 @ 12:53:35
URL: http://mirrecool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0