Hihi

Tänkte lägga in en liten sån här innan jag lägger mej!
DAGENS VILL HA: Pengar, iphone!
DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, ljus grön tröja med knappar fram
DAGENS FRISYR: Slarvigt uppsatt
DAGENS LÅT: Coconut tree - Mohombi
DAGENS PLANER: Hade inga, bara att dra från landet :)
DAGENS SAKNAD: Michaela Eriksson, Cecilia Chatelain och Jonas Strandberg.. 
DAGENS DUMMASTE: Mamma, hon kan inte sluta vinna när vi spelar kort -.-
DAGENS MISSLYCKANDE: Spillde vatten i hela min säng x)
DAGENS DROG: Coconut tree!
DAGENS KÖP: Ramlösa med melon smak, mums!
DAGENS GODIS: Marabou choklad med mango :*
DAGENS HUMÖR: Lite upp och ner
DAGENS CITAT: Jag tar avundsjuka som en komplimang. 
DAGENS ROLIGASTE: Min lillasyster gick in i en glas dörr, lyckat! :D
Kisses / Annieh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0