Härlig dag!

Tänkte dra igenom min dag lite snabbt, vi hade ute dag på lövet. Jag va med världens bästa grupp. Vi gick skit segt och hann ändå runt på alla 16 stationer med marginal. Vi samlade ihop 69 p totalt. Fan vad vi känner oss bra! :D Måste bara berätta vad som hände vid andra banan. Det va typ ett rör som man skulle täppa igen hål på och hälla vatten i, och vi e ju så grymt bra så dom flesta var dyng blöta när vi kom därifrån. Jävla Manne som inte kunde hålla för hålet ovanför mitt huvud så jag vart skiit blöt verkligen! Men riktigt kul var det. Men jobbigt att gå så mycket med mina korta ben ;( Btw nu ska ni få höra dagens bästa grej :D ;
Annie: Gud va jobbigt att gå med korta ben!
Thea: Köp nya då.
Frida: Dom finns på coop, för 99,50! :D
Hahadet va nog en av dom roliga grejerna idag ;D Men iaf så har jag precis ätit och nu tänkte jag lägga mej i sängen och kolla på film för att kunna sova tidigt imorn. E riktigt trött! Lägger upp lite bilder nu också!
Puss!


Snygga Simon!

Grymt vackra Frida som helst inte vill vara med på bild! ;)
Skit snygga Julia!

Manne mobboffer! :D

Jag vet fan inte vad dom gjorde där uppe, men aa.. ;)

Älskar bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0