Gal1

Hej! Just nu sitter jag och lyssnar på techno musik. Har precis städat det sista i mitt rum, dvs nästan allt.. Jag orkade inte gör så mycket igår ;). Iaf, min dag har varit gal1 nice! Började med att jag fick sov morgon till kl 8 (ganska mycket för mej faktiskt!). Tog dte riktigt chill, fixade mej, satt lite vid datan osv. Sen tio minuter tidigare kom jag på att jag va tvungen att fixa min matsäck. Shit vad bråttom jag fick då! Haha, sen typ halv sprang jag till tuben för jag hade tänkt springa in på pressan och köpa en dricka :D Det hann jag också! Sen åkte jag in t t-c och mötte upp klassen. Sen var det ju skansen.. Gud va kul, noooot.. Men det var inte så kallt som jag trott iaf, hade tagit med mej extra kläder tom ;) Skansen var chill, gick runt med en helt gäng. Efter Skansen drog jag till Riksdagen. Träffade pappas kusin Anna Wallén, skit mysigt! Vi satt där och fikade en stund och vi pratade väldigt mycket! Sen gick vi runt och kollade lite, vi kunde tycärr inte gå in i kammaren för det var debatt :/ Hur har eran dag varit baby's ? Puss ♥
Sötaste Andrea, Colin och Erik!
Bästa vännerna Michaela och Cecilia!
Haha, snygg or what?
Jag tyckte helt seriöst den här björnen var söt!
Lite bilder från Skansen. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0