Förlåt!

Hej och förlåt för jag inte har bloggat. Jag har haft fullt upp. Igår var det en helt ok skol dag. Gick ovanligt snabbt faktiskt. Sista lektionen kollade vi slutet på Titanic. Jag kan säga att nästan alla tjejer grät. Efter lektionen stod jag och Andrea och grät lite till när vi vänta på tåget. Haha, normala tjejer ;) igår när jag kom hem sminka jag min syster som skulle på disco. Mötte upp mamma inne i stan, åt och kolla i affärer :) just nu e vi på ikea, vi sitter här och fikar och ska strax gå vidare. Vi tog en runda förbi skärholmen förut också. Köpte en jätte skön tröja. Men nu ska jag vara lite social mot mami. ;) Jag lovar att skriva mer sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0