Förlåt igen!

Förlåt igen för jag inte bloggat! Jaqg har fortfarande inte hunnit... IGår när jag kom hem satte jag på datan men då snacka jag med Pontus på skype, dunka musik och städa.. Sen snacka jag med Diddeh till tolv, sen kunde jag inte va vaken längre :/ Men nu tänkte jag slänga upp ett snabbt inlägg! Idag vakna jag vid elva, direkt när jag vakna gick jag in till mamma och dom. Vi bestämde att vi skulle ställa min fula byrå md kläder i klädkammaren så jag får mer saker till mina andra grejer, skit skönt! :D Sen drog vi ut till garaget och hämta en ny data stol, wiiiiie! Äntligen slipper jag min gröna trästolm mohahahah :D Men nu ska jag hoppa in i duschen. Efter det ska jag fixa naglarna. Kisses!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0