Dagen

,Hej sötnosar, hur har eran dag varit? :) Min har iaf varit riktigt chill för att vara måndag! Men känns som jag gått runt som en zombie pga av att jag gått runt i min egen lilla värld och deppat hela dan ;) Men hela dan börja med NO lektion i datasalen. Satt och flumma loss med Erik, bästa Felicia och Stefan. Hihi, har nog inte skrattat så mycket på hur länge som helst! :D På svenskan idga kollade vi på film, skönt att bara sitta och glo! Sen var dte ju idrott... Vi va inne idag pga vädret, YES! ;) Alla brudar utom jag, Cicci och Ebba dansa. Vi va så klart med grabbarna och körde bandy! Haha, gud va jag e kass. Helt seriöst! Jag tror dom i mitt lag hade lust att be mej att hänga mej nånstans ;) Så Felix orka inte stå i mål för jag va så kass, så då fick jag göra det. Och helt plötsligt va jag ännu dåligare än förut? :O Haha, jag suger verkligen på sport! Men i dom där dräkterna man har när man kör bandy svettas man som en gris, hela mitt hår var blött! Bara att slänga av sej alla kläder och springa in i duschen och gå runt med lockigt hår resten av dagen.. Sen va dte lunch världens äckligaste mat.. Satt och pilla ut varenda liten böna ur min mat. Bra chey har jag hört? Sen flöt dagen bara på, engelska, franska och matte. Efter det drog jag självmant till läxläsningen bara för att ligga före alla andra. SJUKT! Nu e jag hemma igen, tänkte hoppa in i duschen nu. Efter det tänkte jag kanske äta något och titta film. Mys när man redan gjort allt plugg. Uppdaterar mer sen. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0