Bra uppdatering?

Förlåt för att jag inte skrivit någonting sen igår, hat bara vart så seg i huvet och har inte orkat! Jag somnade ganska sent igår, så klart.. Alltid när man säger att man ska sova tidigt gör man inte det... Men iaf hur har ni sovit ? Min natt har vart ganska lugn faktiskt ;) Har precis klätt på mej och sminkat mej, nu ska jag dra upp och äta. ka försöka skriva lite i helgen, blir nog inte så mycket för jag drar t pappa vid tre idag typ!
Ciao!


Bild på mej och min nälskade Michaela. Btw, hon drar t Kreta imorn och lämnar mej kvar :'(

Kommentarer
Postat av: Thea

Känner att du uppdaterar väldigt ofta..

2011-05-22 @ 09:34:52
URL: http://misslindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0