Awesome

Hej alla! Idag har det varit en riktigt bra dag i mina ögon! Det började med en chill no lektion där vi fick reda på att vi ska ha grupparbete. Wiiho! Sen var det ju svenska. Vi hade världens sämsta vikarie. Anna-Noemi ( stavning ?? ) är dum i huvet tycker jag, inte direkt lyckad lektion det där :D Sen var det idrott. Vi var nere i Svandamsparken och körde lite bränn boll. Riktigt mysigt med världens bästa klass! ♥ Sen var det lunch. Köttbullar med potatis mos. Men vilken otur att jag inte äter potatismos ;) Då blev det två stooora tallrikar med köttbullar istället! Sen var det engelska, där satt jag och Erik mest och flumma oss igenom lektionen. Sen på franskan skulle vi översätta ett kapitel. Tror jag skrev fyra meningar eller nåt sånt? Men världens bästa Thea skrev hur mycket som helst istället för att tramsa. Den tjejen är nog bäst i Sverige! Efter franskan var dte bara matte kvar. Den lektionen rullade på helt ok! Efter skolan drog jag hem till Albin och vi snacka och bara tog det lugnt. Kollade på how i met your mother också. Sjukt kul! Ingen av oss kunde hålla oss för skratt ;) Hur har eran dag varit baby's? Nu tänker jag städa lite i mitt rum tror jag. Uppdaterar er senare. Kisses! ♥
Jag och underbart vackra Thea i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0