Tjenare eller typ godnatt?

Hej sötnosar eller ska jag säga godnatt? Jag tänkte iaf gå och lägga mej nu, e förjävla trött idag asso :O Men just nu funderar jag på att somna i sängen framför en film. Skulle vara jätte mysigt! Men mysigare med nån här som skulle kunna ligga och hålla om en ;) Idag är det en sån där dag när man känner sej extra ensam. Och jag saknar J hur mycket som helst, mer än vanligt. Jag önskar att Andrea kunde vara inne på fb eller nåt så man kunde snacka med henne.. Men nu iaf har jag bestämt mej att jag ska lägga mej i sängen och sätta på nån barnfilm. Tror faktiskt det blir Peter Pan ;) Eller nu kom mamma och sa att vi skulle och handla så följer med till Coop ist. Blir chilla i sängen när jag kommer hem. :D Nu kommer lite bilder från idag. Puss!




Jag älskar dej min fina vän Andrea! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0