Tjenare bloggen!

Hej sötisar, just nu sitter jag och lyssnar på musik pch väntar på att mitt nagellack ska torka. Har målat frask manikyr, blev faktiskt riktigt nöjd idag! Har inte hunnit blogga eftersom det var avslutning på mammas dags idag så drog dit direkt efter skolan. Riktigt skönt att vara med alla små barnen, dom e ju såååå himla söta! Har fixat massa idag också, duschat, fixat håret och kläder osv. Imorn e det avslutning. Väldigt sorgligt tycker jag eftersom det är min sista dag i Gröndalsskolan. Kommer sakna alla så himla mycet asso! Men på kvällen är det fest, då ska jag och tjejerna rocka! iiiiii. Hihi, ska bli så sjukt kul! Sitter och taggar sönder :D Haha, lägger upp en ful bild jag tog nyss så får ni ser hur fin jag e just nu och lite hur naglarna blev. Hihi. Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0