Tja babes!

Vakna för en halvtimme sen. Känner mej dålig idag också, har typ feber.. Kul start på sommarn? Men igå blev det ingen dusch.. Som vanligt. Jag gick in till mamma och syster och la mej i mammas säng och somna runt sju. Sen gick jag till min egen, och somna igen. Sen gick jag och la mej på mammas golv?!  Snacka om tröttis. Just nu sitter jag och äter kexchoklad till frukost, inte nyttigt men det är ju sommarlov! Imorn drar jag till farmor, ska bi såååå sjukt skönt! Efter dte blire pappa i två veckor, och när jag kommer hem igen äre dans läger iiiii! Nu ska jag fortsätta med att känna mej dålig i sängen framför en film, puss!


Snygg, eeeeh

Kommentarer
Postat av: ............

skulle ju varit roligt om du kunde pallat dig hit

2011-06-11 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0