Sweethearts

Hej sötnosar! Gud va jag e lycklig just nu, kvällen igår blev sjukt lyckad! Sista kvällen i nynäs och det kunde inte ha blivit bättre alls!  :D Man kan ju säga att jag har ont i fötterna idag, dansade järnet i nästan en timme. Skolavslutningen va också nice, men har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv tror jag.. Men iaf, vi har ju lägret kvar också. Kommer försöka komma och hälsa på så mycket jag kan bara för att jag kommer sakna allihopa.
Just nu e jag hemma och chillar. Kom hem från Andrea för ungefär en kvart sen. Vi blev väckta av min mobil halv tolv idag, track mamma! :* Haha, men då gick vi och käka godis, nyttigt som fan.. Men vi bara chilla. Nu funderar jag på om jag ska hoppa in i duschen, för det var vääääldigt svettigt på bussen. Efter det ska jag nog slänga mej i sängen och somna till en film. E huuuur trött som helst efter igår! Haha, puss på er! ♥



Skolavslutningen!


Fina Felicia och jag, kommer sakna dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0