Sommarlov!

Jag har precis insett att jag aldrig kommer komma tillbaka till mitt vackra Gröndal. Där jag har lärt mej så mycket om mej själv under dom här två åren. Det har vart underbart. Först i 6c och sen i 7d. Jag älskar er mina fina vänner. Ni har lyst upp min dag, varje dag i två år. Det kommer kännas hur konstigt som helst att inte komma tillbaka efter sommaren och se era glada ansikten och höra er skratt. Tack för idag tjejer, att ni vågade gå fram i klassen och läsa upp era fina dikter. Det betyder så himla mycket! Jag kunde inte sluta gråta, tror inte jag gråtit så mycket i hela mitt liv... Vart jag än är, vart jag än bor så kommer jag alltid älska er. Minnena kommer jag aldrig glömma. Har haft en underbar tid med er. Kommer ihåg när nya 7d var på sågen. När vi badade, när vi tog massa kort och när vi gjorde alla samarbets övningar. Kommer alltid komma ihåg det, puss på er allihopa! Btw, det kommer bilder lite senare. Mobilbloggar just nu medans Andrea vågar mitt hår. Det blir jätte fint! Senare ikväll e det fest på nixta, kommer träffa jätte mycket folk och bara ha roligt! Sista kvällen i Nynäshamn.. Känns sorgligt men ändå så roligt. Men ikväll ska vi rocka nixta tjejer, kom igen nu! Love y'all! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0