Säger som Amanda, ååh vad seriöst!!

Smeknamn: Annie Pannie Pannkaka
Födelsedag: 29 Augusti
Bor: Hägersten
Arbete: Jag jobbar som slav för min mamma 



FAVORIT…

Färg:
Grön helt klart!
Plats: The bed
Film: Hmm.. Snövit och de sju dvärgerna
Djur: Fina maskar
Affär: Lidl, Coop och Ica kvantum
Serie: Svampbob fyrkant

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Aldrig gjort
Gnälla: Oavbrutet
Skrika: Vad e det ?
Sova: Halva dagarna
Drömma mardrömmar: Höhö, aldrig
Försöka vara annorlunda: E det redan, behöver inte försöka
Klä dig i svart: Sometimes
Ha sex: Nej?! :S
Hata folk: Njaa
Lita på folk: Yes

NÄR…

Åt du senast:
En halv timme sen tror jag 
Läste du en bok senast: Nån gammal skit bok.. 
Var du på konsert senast: Öh, tror det va rix fm förra sommarn ? :O
Köpte du något senast: Vet inte?! :S
Svor du senast: Idag
Sjöng du senast: Imorse
Klagade du senast: Har gjort det oavbrutet hela dagen 
Är det sommar: Vet inte längre.. 

VEM…

Saknar du:
Mina baby's i Nynäshamn! 
Rörde dig sist: Mamma
Fick du sms från senast: Bästa vännen Michaela Eriksson ♥

 

HAR DU...

För många vänner:
Kan man ha det ?
Tvångstankar: Alltid, fast?
Någon annan psykisk sjukdom: DAMP, ADHD osv.. 
Färgat håret: Haha, alltid ;)
Några piercings: Tre i öronen :D
Egen dator: Kind of ;)
Gjort bort dig rejält: Livet skulle inte vara roligt om jag inte ramlar och slår mej oavbrutet
Bra självförtroende: Ibland
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope
Dumpat någon: Aa. 
Blivit dumpad: Aa.

 

HUR….

Går du:
Vänster ben fram, höger ben fram, vänster ben fram, höger ben fram
Fördriver du tiden: Datan, polare, dans typ
Mycket pengar har du: 21 fucking kronor!!!
Tjänar du pengar: Jag e slav, får ungefär 50 i veckan 
Ofta diskar du: Aldrig typ
Ofta städar du: Max två gånger i månaden :O
Ofta träffar du din familj: Varje dag 
Mycket äter du: Hur mycket mer än jag egentligen orkar

ÄR DU..

Förstående:
När jag vill :)

Öppensinnad: Vet inte ens vad det e..
Arrogant: VAD ÄR DEEEEEEEEET ?
Osäker: Näää :D
Blyg: Det beror lite på faktiskt ;)

Smart: Jag e blond..
Sentimental: Vet inte va det e heller.. IG BARN !
Pratglad: Som fan!


Kommentarer
Postat av: amanda molander

hahah weeeeeeeeeeey fett seriös! ska vi shoppa å¨lidl någon dag? (a) <3

2011-06-26 @ 10:53:13
URL: http://amandamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0