Väntan på bättre tider

Hej alla ihop! Hur har eran''fina'' dag varit? Haha, inatt gick jag och la mej runt halv två. Men somna inte förens vid tre och skulle upp åtta?! Så nu e jag skiiiit trött ;) Bra! Runt halv tio imorse drog jag till stallet. Vi skulle rida till nån sand grej, där e det skit mycigt men skit mycket mygg så hästarna håller på hela tiden.. Ett minus ;) Gick ovanligt bra idag, traven sitter nästan perfekt! Wiiiiie, börjar bli grym på skiten! :D Efter stallet drog vi hem och duscha (en i taget). Sen vänta vi på pappa, han skulle hämta mej och syster för han skulle skjutsa hem oss till mamma. ÄNTLIGEN HEMMA, YEAH! Fan va skönt att ha sin egen säng, sina egna kuddar och sitt gosedjur i sängen inatt. Finns inget bättre nästan! JO förresten, om Egron skulle va här :D Han kommer hem från USA på fredag. YES! Snart kommer han till Nynäs och mej, lääääängtar! ♥ Men nu har jag iaf packat upp den mesta ur min väska. Mamma kom nyss i och sa att vi äter om en halv timme typ. Behöver lite energi, e skit trött och har världens huvudvärk. Tänkte lägga mej i sängen nu, bara mysa och dricka vatten. Haha, tröttis just nu... Puss på er!
Btw, tog lite snygga bilder nyss. Kommer en bildbomb nu!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0