Kääääärlek till er!

Sitter och funderar på livet just nu (fyrtioårs kris eller nåt?!). Jag börjar åttan i höst, i en ny skola. Jag byter skola för att jag inte orkar gå upp fem varje morgon längre. Har gjort det i en termin bara för att jag skulle kunna gå kvar i mitt vackra 7D. Min älskade klass, vi har gått igenom så himla mycket på ett år. Det har vart både helvete och himmel. Jag kommer ihåg i sexan när jag kom dit. Hade på mej ett par vita Converse svart leggings och en rosa stor tjock tröja. Jag hade håret uppsatt i en knut mitt på håret. Alla kallade mej lilla my bara för jag bar kortast i klassen och hade likadan frilla. Första dagen var jag jätte blyg, men blev bara bitchigare och bitchigare med tiden. Men när ni alla kom förbi den där fasaden lärde ni känna mej på riktigt. Jag e inte den där bitchen jag var i början, jag e så mycket mer. Och ni har hjälp mej bli bättre än bäst. Ni har fått mitt självförtroende att bli så mycket bättre än när jag kom dit. Jag e gladare när jag e med er än någon annanstans. Jag bara älskar er! Kommer ihåg från boda borg också, i slutet av sexan. När vi skulle gå upp på spökvinden och alla bara skrek och grät. Vissa vågade såklart inte visa att dom va skit rädda fast dom var det ;) Och andra dagen när vi åkte banan båt. Helt oförglömligt! Och nu i sjuan, för att lära känna klassen åkte vi  ut till sågen och gjorde massa övningar i grupp. Vi tog hundrasjuttioelva bilder eller mer. Vi hade det så bra just då! Sen var dte tillbaka till skolan och alla försökte ta sej igenom alla långa skol dar så gott man kunde.. Nu i slutet har vi kommit varandra jätte nära. Innan varje lektion ahr hela klassen alltid suttit och snackat och bara chillat. Underbart! Det jag vill komma fram till är att jag kommer sakna er, dom här tå åren har varit underbara. Ni har hjälpt mej hitta mej själv. På skolavslutningen grät jag mer än jag nånsin gjort. Tack för alla fina dikter! Tänkte att jag skulle lägga ut nån senare. Just nu orkar jag inte ens se häftet med dom. Jag skulle gråta mer än jag gör nu! Jag älskar hela 7D släkten. Stam föräldrarna Lisan och DL. Hahah, matte lektionen... Älskar eeeeer! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0