Inte orkat blogga...

Haha, har inte orkat blogga. Har vart så himla trött :) Igår köpte jag ju nya skor. Blev röda höga Converse! :D Idag har jag bara legat och kollat på film och sen drog jag, pappa och syster och fika lite. Tog en latte och en bulle, mums! Haha, just nu sitter jag och gör ingenting. Har hur ont i magen som helst så jag ska väl fortsätta dega framför en film? ;) Imorgon bitti blir det sista ridturen på Lutte på fem fucking veckor! Jag kommer dö, helt seriöst :'( Men iaf, får hoppas det blir en bra sista tur imorn! Visste ni att för mej e en ridtur som att få prata ur sej allt skit man har på hjärtat? ;) Haha, jag tror ingen av mina polare vet det! Som sagt ska dega framför en film nu! :D Puss!


I love you baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0