Höhö..

Som sagt var jag ju lite ledsen igår så orkade inte blogga mer den kvällen ;) Jag var ändå uppe till tre :O Jag försökte titta klart på min Hitler film fast det e en timme kvar också.. :P Seb läste jag lite, låg bara i sängen en stund, sen kolla jag  på film igen osv :D Kul liv man har, noooot. Jag har precis valt klänning jag ska ha på mej idag blir en typ rosa orange? Söt e den iaf. Det e med band som man knyter i halsen. Ni får en dålig cam bild snart ;) Idag ska jag ju chilla hemma och så. Bara umgås. Kommer inte bli så himla mycket bloggande men lite kanske! Nu ska jag sminka mej och fixa håret! Puss på er och ha en glad midsommar!


Dålig cam bild på klänningen, there u go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0